اعضای هیات علمی اعضای هیات علمی

حسین نوروزی

حسین نوروزی

حسین نوروزی    (EN Page)

استادیار
شماره تماس: 61112533
اتاق: -
پست الکترونیکی: 

کتب تالیفی



مقالات ملی

همایش های ملی



همایش های بین المللی




نام و نام خانوادگی نام پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
موسوی احمد رویکرد سیاست خارجی ایران در سالهای 1391- 1384 و تأثیر آن بر دیپلماسی انرژی ایران در حوزه گاز طبیعی کارشناسی ارشد
عطری آرمین بررسی عوامل موثر بر صادرات صنایع غذایی و تدوین الگویی جهت توسعه صادرات آن کارشناسی ارشد
جبرائیلی یاسر حمایت هوشمندانه از تولید داخلی و پیشرفت اقتصادهای ملی (یک مطالعه تطبیقی انتقادی) کارشناسی ارشد
وقوفی امید معنویت و اخلاق در روابط بین الملل از منظر اسلام کارشناسی ارشد
کیانی آذر بهاره تحلیل مولفه های موثر بر تصویر ذهنی و ارائه الگوی برند ملی در صنعت گردشگری کارشناسی ارشد
شاهروش پریا بررسی و مطالعه تأثیر اجزاء و عناصر ترفیع بر انتخاب مشتریان کارگزاری بورس ایران کارشناسی ارشد
خلیلی پژمان مطالعه و اولویت‌بندی تأثیر ابزارهای پیشبرد فروش پولی و غیر پولی بر انتخاب فروشگاه در صنعت پوشاک ایران" کارشناسی ارشد
پسندیده پوریا بررسی تاثیر عشق برند بر پرداخت قیمت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان (WOM) کارشناسی ارشد
بابائی حامد بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر خرید اجباری و ارزش ویژه برند کارشناسی ارشد
کشاورز شاهباز حامد دولت رانتیر و توسعه اقتصادی در ایران: مقایسه دولت¬های هاشمی رفسنجانی و خاتمی (83-1368) کارشناسی ارشد
اسلامی حسین بررسی منابع تداوم تنش در روابط دو کشور چین و ژاپن در منطقه شرق آسیا کارشناسی ارشد
عالمی حسن رضا بررسی اثر بخشی تبلیغات بازرگانی(تلویزیونی)بر رفتار مشتریان بانک سپه در استان قم کارشناسی ارشد
صادقی حمید بررسی و مطالعه عوامل مؤثر بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان به ارائه‌کنندگان اینترنت پرسرعت در تهران کارشناسی ارشد
ابراهیم زاده شهری حمیده Check and Study of the role of tourism marketing mix and the factors behind the success of tourism destinations in South Khorasan province کارشناسی ارشد
راح حمیده The effect of corporate social responsibility on the green intellectual capital with respect to the role of environmental awareness (Case Study; Company Saipa Automotive) کارشناسی ارشد
براتی رضا سیاست خارجی عملگرایانه و ارتقای جایگاه اقتصادی چین در جهان (2010- 1978)
طاهرخانی ستاره کارایی استرتژی قهری در منازعات متمتقارن:نقد نظریه هان
عالی نژاد سید مهدی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی مؤثر بر موفقیت ارائه خدمات بانکداری نوین در مؤسسه اعتباری کوثر کارشناسی ارشد
جهانگیری سروناز بررسی و مطالعه تأثیر مؤلفه‌های معماری بر نگرش و وابستگی برند مخاطبان مورد مطالعه: مراکز خرید استان تهران کارشناسی ارشد
خان بابالو سعید علل داخلی بحران اقتصادی یونان و تأثیر آن بر جایگاه این کشور در روند همگرایی اروپا کارشناسی ارشد
صیادی سعیده بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر شخصیت خرده فروش و عکس العمل مصرف کننده کارشناسی ارشد
امیری شیما The Effect of entrepreneurial marketing on performance by mediation of learningorientation (Case study: Hotels in Hamedan کارشناسی ارشد
داوری شهرزاد Effect of factors of green marketing On green consumer satisfaction survey the impact of price sensitivity (case study: Esfahan city) کارشناسی ارشد
معتمدی لیدا بررسی تأثیر مدیریت دانش بر رضایت گردشگران با نقش مداخله گری گرایش کارآفرینانه و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (مورد مطالعه: هتلهای چهار و پنج ستاره شهر شیراز) کارشناسی ارشد
ذاکر محبوبه بررسی و شناسایی عوامل موفقیت تجارت الکترونیک بنگاه با بنگاه (B2B EC) کارشناسی ارشد
بیات محسن جهانی شدن و ناکارآمدی تحریم هدفمند علیه ایران (2005-2013)
فهیمی محمد بررسی و مطالعه رابطه ابعاد هویت نام تجاری با ارزش ویژه نام تجاری با در نظر گرفتن نقش ترویج فروش (مورد مطالعه: صنعت لوازم خانگی در افغانستان) کارشناسی ارشد
موسوی محمدجواد اختلافات سیاسی- اقتصادی پاکستان و افغانستان و پیدایی و رشد طالبان کارشناسی ارشد
موسوی محمدحسین بررسی مقایسه ای رویکرد دیپلماسی منطقه ای افغانستان در اتحادیه سارک و سازمان اکو؛ مدیریت امنیت و توسعه کارشناسی ارشد
فولادی محمدرضا تأثیر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر وضعیت شاخص های توسعه اقتصادی کشوربا تأکید بر دوره ی زمانی (1384 – 1390) کارشناسی ارشد
جویان محمدعلی عضویت افغانستان در سازمان تجارت جهانی و نقش آن بر توسعه اقتصادی افغانستان کارشناسی ارشد
ستوده نیا مریم تحول اقتصاد سیاسی برزیل و دیپلماسی فعال آن در سازمان جهانی تجارت کارشناسی ارشد
حمزه لو میر محمد بررسی و ارزیابی مدل بازاریابی رسانه اجتماعی کارشناسی ارشد
آبایی معصومه بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر فرهنگ برند در شرکت بیمه ایران کارشناسی ارشد
خلیلی مهدی برندهای بین‌المللی محصولات دخانی و بازار رسمی و غیررسمی دخانیات ایران( 2015 – 2006 ) کارشناسی ارشد
سدیدی مهدی تدوین استراتژی های سرمایه گذاری بلندمدت مبتنی بر روندهای آینده کارشناسی ارشد
مهذبی گنجه مهدی بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر تهران) کارشناسی ارشد
ناهیدی مهدیه بررسی و رتبه بندی موانع و محدودیتهای بازاریابی سبس در مصرف داروهای گیاهی مورد مطالعه صنعت داروی کارشناسی ارشد
محمودی توانا مهرداد تاثیر مسئولیت اجتماعی برند بر وفاداری مشتری(مورد مطالعه:شرکت هواپیمایی ماهان) کارشناسی ارشد
تدریسی نیوشا بررسی تاثیر بازاریابی پارتیزانی بر تصمیم خرید گردشگران داخلی (مورد مطالعه: صنایع دستی) کارشناسی ارشد
فرج اله اصفهانی هادی بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات بر روی سه لایه محصول (مورد مطالعه صنعت لیزینگ ) کارشناسی ارشد
ملکیان هادی بررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتریان در بانک انصار کارشناسی ارشد
یوسفی همایون راهبرد پاکستان درمبارزه با تروریسم و تأثیر آن بر امنیت ملی افغانستان کارشناسی ارشد
نام درس
 
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
تئوریهای روابط بین الملل 2102016 3 11 هرهفته یک شنبه (15:00 - 17:00) | هرهفته سه شنبه (15:00 - 17:00) 1396/03/20(15:00 - 17:00) ترم دوم 1395
شرکتهای چندملیتی و اقتصادبین الملل 2102049 2 03 هرهفته سه شنبه (08:00 - 10:00) 1396/03/28(13:00 - 15:00) ترم دوم 1395
تئوریهای روابط بین الملل 2102016 3 11 نامشخص نامشخص ترم اول 1395
سازمانهای بین المللی 2102037 3 01 هرهفته شنبه (13:00 - 15:00) | هرهفته دو شنبه (13:00 - 15:00) 1395/10/18(15:00 - 17:00) ترم اول 1395
نمایش 4 نتیجه